20230508- Jornada de la Cátedra Derecho Notarial de la Universidad de Alicante sobre la guarda de hecho (evento público) - 20230508- Jornada de la Cátedra Derecho Notarial de la Universidad de Alicante sobre la guarda de hecho (evento público) - Colegio Notarial de Valencia

Actualitat

Esdeveniments

Cercador

null 20230508- Jornada de la Cátedra Derecho Notarial de la Universidad de Alicante sobre la guarda de hecho (evento público)

08 de maig 2023

Celebrat

17 h. Modalitat online. Inscripció gratuïta

Jornada sobre la guarda de fet, de la Càtedra de Dret Notarial de la Universitat d'Alacant

La Càtedra de Dret Notarial de la Universitat d'Alacant, creada per acord de la Universitat i el Col·legi Notarial de València, organitza una nova sessió de debat virtual, en esta ocasió, sobre família i successions, en concret, sobre la guarda de fet en el context de la reforma de la llei de discapacitat.

Esta nova sessió virtual de debat compta amb tres ponències: la primera, sobre la guarda de fet en el context de la reforma de suport a les persones amb discapacitat, enfront de la curatela, impartida pel catedràtic de Dret Civil de la Universitat de València, José Ramón de Verda i Beamonte; i la segona, sobre els dubtes que plantegen les resolucions judicials sobre les facultats del guardador de fet, impartida per la fiscal coordinadora d'Àlaba, Aida Lozano Pascual; i, finalment, la ponència sobre les dificultats pràctiques de l'acreditació de la guarda de fet, impartida per la professora titular de Dret Civil de la Universitat "Rey Juan Carlos" de Madrid. 

El notari d'Alacant, Antonio Ripoll Soler, serà l'encarregat de moderar la sessió, al costat del director de la Càtedra de Dret Notarial de la Universitat d'Alacant, Javier Barceló Doménech.


Més informació i inscripció gratuïta a esta nova jornada online del dilluns, 8 de maig, a les 17 h, a través de la pàgina web: https://www.catedraderechonotarial.es/