20221024-Conferencia Familia y Sucesiones de la Cátedra de Derecho de la Universidad de Alicante (evento público) - Colegio Notarial de Valencia

Actualitat

Esdeveniments

Cercador

null 20221024-Conferencia Familia y Sucesiones de la Cátedra de Derecho de la Universidad de Alicante (evento público)

24 d’oct. 2022

Celebrat

17 h. Modalitat online. Inscripció gratuïta

Jornada de debat sobre Família i Successions de la Càtedra de Dret Notarial de la Universitat d'Alacant

La Càtedra de Dret Notarial de la Universitat d'Alacant, creada per acord de la Universitat i el Col·legi Notarial de València, organitza una nova sessió de debat virtual, en esta ocasió, sobre Família i Successions per mitjà de dues ponències.

- Luis Ayuso Sánchez, catedràtic de Sociologia de la Universitat de Màlaga, amb la seua conferència "La opinión pública sobre las herencias en España a debate: una aproximación desde la sociología de la familia"

- Rafael Verdera Server, catedràtic de Dret Civil de la Universitat de València, amb la seua conferència "Razones, tendencias y modelos de los sistemas legitimarios"

El vicedegà del Col·legi Notarial de València i notari d'Alacant, Delfín Martínez, serà el encarregat de moderar, al costat del director de la Càtedra de Dret Notarial de la Universitat d'Alacant, Javier Barceló.


Més informació sobre esta nova jornada online i inscripció gratuïta, a través de la pàgina web: https://www.catedraderechonotarial.es