20251030-Congreso Internacional de la Universidad Católica de Valencia sobre Derecho y Justicia en la era digital (evento público) - Colegio Notarial de Valencia

Actualitat
Esdeveniments
Cercador
30 d’oct. 2025 - 31 d’oct. 2025
Celebrat
Presencial i Online. Seu Trinitaris de la Universitat Catòlica de València (C/ Trinitaris, 3). Places limitades (necessària inscripció)
Congrés Internacional de la Universitat Catòlica de València sobre els Desafiaments del Dret i la Justícia en l'era digital i en la Quarta Revolució Industrial

La Universitat Catòlica de València (UCV) organitza el Congrés Internacional “Desafíos del Derecho y la Justicia en la era digital y en la Cuarta Revolución Industrial" on, al llarg de dos dies, s'analitzarà per experts jurídics l'aplicació i abast de les noves tecnologies, amb la col·laboració del Col·legi Notarial de València per mitjà de la Càtedra de Dret Notarial "Rafael Gómez-Ferrer" de la Universitat Catòlica de València. Per això, el Congrés compta amb la participació del notari de València i director de la càtedra, Ubaldo Nieto Carol, que analitzarà en la seua conferència l'escriptura pública en suport electrònic.
La inscripció és gratuïta i només és necessària la inscripció per als qui desitgen acudir presencialment.
PUNXA ACÍ per a accedir a la WEB D'INSCRIPCIÓ
-També podrà seguir-se el congrés online en obert a través d'estos enllaços:
Link accés online jornada dia 30 d'octubre
Link accés online jornada dia 31 d'octubre