20260701-Jornada de la Fundación Aequitas sobre protección patrimonial de las personas con discapacidad (evento público) - Colegio Notarial de Valencia

Actualitat

Esdeveniments

Cercador

null 20260701-Jornada de la Fundación Aequitas sobre protección patrimonial de las personas con discapacidad (evento público)

01 de jul. 2026

Celebrat

19h. Col·legi Notarial de València (C/ Pascual i Genís, 21). Imprescindible inscripció. Presencial. Aforament Limitat

Jornada Fundación Æquitas: "La protección patrimonial de las personas con discapacidad y en situación de vulnerabilidad. El ingreso residencial contra el expolio patrimonial; salvaguardias"

El Col·legi Notarial de València acull el dimecres, 1 de juliol de 2026, a les 19 hores, la jornada de la Fundació Æquitas del Consell General del Notariat amb el títol "La protección patrimonial de las personas con discapacidad y en situación de vulnerabilidad. El ingreso residencial contra el expolio patrimonial; salvaguardias".

Presentació i benvinguda:

  •  José Carmelo Llopis Benlloch. Degà de l'Il·lustre Col·legi Notarial de València.
  • Almudena Castro-Girona, directora de la Fundación Æquitas i notària de Castellbisbal (Barcelona)
  • Nuria Martínez Sanchis, consellera de la conselleria de Justícia, Transparència i Participació.

Intervenen taula redona:

  • Gonzalo A. López Ebri, ex tinent fiscal de la CV i patró coordinador dels Fòrums de Discapacitat de la Fundación Æquitas
  • José Luis Seoane Spiegelberg, magistrat de la Sala Primera del Tribunal Suprem i patró de la Fundación Æquitas
  • Almudena Castro-Girona, directora de la Fundación Æquitas i notària de Castellbisbal (Barcelona).
  • Modera: Mª Consuelo Bombal Quirós, delegada de la Fundación Æquitas a la CV i notària de Xirivella (València).

📝Inscripcions (format presencial) al següent enllaç

Documents

Descarrega Programa Jornada Fundación Aequitas 1 julio 2026-1 juliol 2026