20210130-DOGV Resolución prórroga medidas Covid-19 y nuevas restricciones en la CV (noticia pública) - Colegio Notarial de Valencia

Actualitat
Barra de cerca
Notícies
Cercador
La Generalitat prorroga les Mesures enfront del Covid-19 i aprova noves restriccions en la CV
El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana publica la RESOLUCIÓ de 29 de gener de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es prorroguen diverses resolucions de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, com a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, i es modifiquen i addicionen altres mesures excepcional. La present resolució produirà efectes des de les 0.00 hores del dia 1 de febrer de 2021 i mantindrà la seua vigència fins a les 23.59 hores del 15 de febrer de 2021.

30/01/2021
Esta Resolució prorroga les següents mesures enfront del Covid-19 en tota la Comunitat Valenciana fins al 15 de febrer de 2021:
- Horari Comerços: Es manté fins al 15 de febrer el tancament a les 18.00 hores de locals i superfícies comercials excepte els establits com a essencials
- Reunions Socials: Es manté el màxim de dues persones en espais d'ús públic, tant tancats com a l'aire lliure, llevat que es tracte de persones convivents, excepte excepcions justificades. En domicilis i espais d'ús privat, tant a l'interior com l'exterior, només es permeten les reunions familiars i socials de persones que pertanyen al mateix nucli o grup de convivència, amb les mateixes excepcions que en el cas anterior.
- Tancament Perimetral: Es mantenen les limitacions a l'entrada i l'eixida de la Comunitat Valenciana, que continuen restringides excepte desplaçaments adequadament justificats. A més, continua vigent des de les 15.00 hores del divendres fins a les 06.00 hores del dilluns, i des de les 15.00 hores de la vespra dels dies festius fins a les 6.00 de l'endemà al festiu, l'entrada i eixida de persones dels municipis i grups de municipis amb població superior a 50.000 habitants (València, Alacant, Elx, Castelló, Torrevieja, Torrent, Orihuela, Gandia, Paterna, Benidorm, Sagunt, Alcoi, Sant Vicent del Raspeig, Elda-Petrer, i Vila-real)
- Toc de Queda: Es prorroga la limitació a la llibertat de circulació de les persones en horari nocturn entre les 22.00 i les 06.00 hores en tot el territori de la Comunitat Valenciana.
Així mateix, la Resolució aprova les següents noves restriccions per a tota la Comunitat Valenciana:
- 1.- La màscara serà obligatòria per a majors de sis anys durant la pràctica d'activitat física o de qualsevol altra activitat dins dels nuclis urbans, dins de la franja horària de les 10 a les 19 hores
- 2.- Es tanquen saunes, spas, soláriums, banys turcs, balnearis, salons de massatges i establiments similars en tota la CV