20230421-Reunión de CNUE sobre EUDoc entre notariado español y alemán en el Colegio Notarial de Valencia (noticia pública) - Colegio Notarial de Valencia

Actualitat
Barra de cerca
Notícies
Cercador
Reunió amb el notariat alemany al Col·legi Notarial de València per a continuar avançant en la plataforma EUDoc
La seu del Col·legi Notarial de València ha acollit l'última reunió de treball entre el notariat espanyol i alemany sobre la plataforma EUDoc, d'intercanvi electrònic ràpid i segur de documents notarials dins de la Unió Europea.

21/04/2023
El censor primer de la Junta Directiva del Col·legi Notarial de València i delegat de Noves Tecnologies del Consell de Notaris de la Unió Europea (CNUE), José Carmelo Llopis, ha sigut l'amfitrió d'esta reunió que ha comptat amb la participació de la representant del gabinet de Presidència del Consell General del Notariat, María Jesús Mazo Venero; així com dels representants de la Cambra Federal de Notaris d'Alemanya, la Bundesnotarkammer: el seu president, Jens Bormann; i la seua assessora jurídica, Larissa Oebel.
Abans de la reunió de treball per a continuar avançant en la plataforma de circulació internacional de documents a Europa, el censor primer de la Junta Directiva del Col·legi Notarial de València va ensenyar als assistents a la trobada la part noble i els salons de la seu notarial de València.